Etiketler: , , , ,

Microsoft Office 2007 Full Tek Link İndir !


Ofis programlarının vazgeçilmezi Microsoft Office'in 2007 sürümünü bu yazımızda tek link seçeneğiyle sizlere sunacağız.

Ofiste, evde, ödevlerde, projelerde sürekli olarak kullandığımız Office 2007 full indir linklerini aşağıda bulabilirsiniz. Yeni alınan notebook'ların yanında ücretsiz olarak gelen Office programını isterseniz buradan tek link şekilde indirebilirsiniz.

Bilgisayar ve işlemci: 500 megahertz (MHz) ya da daha yüksek hızda işlemci
Bellek: 256 megabyte (MB) ya da daha yüksek RAM
Sabit disk: 1,5 gigabyte (GB); orijinal indirme paketi sabit diskten silinirse bu disk alanının bir bölümü kurulumdan sonra kurtarılacaktır.
Sürücü: CD-ROM ya da DVD sürücü
Ekran: 1024x768 ya da daha yüksek çözünürlüğe sahip monitör
İşletim sistemi: Service Pack'e (SP) sahip Microsoft Windows(R) XP, SP1'e sahip Windows Server 2003 ya da daha ileri sürüm işletim sistemi



NOT: Microsoft Office 2007'nin cracklenmesine gerek yoktur. Ayrıca programı dil seçeneklerinden "Türkçe" yapabilirsiniz.



16 yorum:

  1. Adsız dedi ki...:

    Amına kodumun oğlu üçyüz küsür megabayt dosya indirttin bana bi sike yaramıyor sikik!

  1. Adsız dedi ki...:

    sizin beyninizi sikeyim adam gibi paylaşım yapın

  1. Unknown dedi ki...:

    Ya küfür etmişsinizde neyi yanlış yaptınız ben kurdum düzgünde çalışıyor

  1. Adsız dedi ki...:

    gayet başarılı eline sağlık dostum

  1. Adsız dedi ki...:

    zip şifresi ne ?

  1. Unknown dedi ki...:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  1. Unknown dedi ki...:

    zıp şifre ne blader

  1. Adsız dedi ki...:

    bu yorum yapıp küfür eden cahil beyin eksikliği yaşayan insana benzer yaratıklar torrent nedir bilmedikleri için exe kurulum dosyasını direk indireceklerini sandılar ve koskoca torrent başlığınıda farketmemiş olacaklarki yıllardır yaptıkları gibi kendi cahilliklerini başkasının üstüne atmaya çalışmışlar.admin dostum eline koluna sağlık gayette güzel çalıştı teşekkür ederim emeklerin için .

  1. Adsız dedi ki...:

    amıkodumun oglu senın ananı sıkım lınkı koyuyordun rar sıfresını koymuyorsun mall

  1. Unknown dedi ki...:

    Gerçekten süper paylaşım.Yavşak beyinsizleri boşverin teşekkürler.

  1. Adsız dedi ki...:

    Yardım... indirdim ama set up'tan yüklerken klasör soruyor, hangi klasörü seçeceğim? Bana yüklemeyi tarif eder misiniz? Anlamıyorum bu işlerden...

  1. Adsız dedi ki...:

    VİN RAR ŞİFRESİ....?

  1. Adsız dedi ki...:

    abisi eğer winrar şifreliyse şifreyi de yazsaydın ya :(

  1. Unknown dedi ki...:

    şifre ne???

  1. Unknown dedi ki...:

    ya indirme yasaklanmış başka bir link ??

  1. Adsız dedi ki...:

    Çok işime yaradı. Teşekkür ederim.

Yorum Gönder